loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ شمال امین رستمی,    دانلود آهنگ بهت وابستم هنوز امین رستمی,    اهنگ بهت وابستم هنوز امین رستمی,    دانلود اهنگ بهت وابستم هنوز

حسین بازدید : 105 جمعه 23 اسفند 1398


,    متن اهنگ شمال امین رستمی
,    دانلود آهنگ بهت وابستم هنوز امین رستمی
,    اهنگ بهت وابستم هنوز امین رستمی
,    دانلود اهنگ بهت وابستم هنوز کاش برگردی یه روز
,    به تو دل بستم هنوز کاش برگردی یه روز
,    آهنگ بت وابستم هنوز
,    امین رستمی بهت وابستم هنوز
,    دانلود اهنگ امین رستمی شمال
,    دانلوداهنگ شمال امین رستمی
,    متن اهنگ
,   

هنوز زنگ میزنم به تلفنه خاموش بعد یه سال جات خالی من بازم دارم تنها میرم شمال
جاده ها دلشون تنگه واسه ی ما دوتا عشقه من برگرد من نیستم ماله این بازیا

بهت وابستم هنوز به تو دل بستم هنوز کاش برگردی یه روز دل دله ساده بسوز
بهت وابستم هنوز به تو دل بستم هنوز کاش برگردی یه روز دل دله ساده بسوز

تکست آهنگ شمال امین رستمی

یه لحظه اش یه ساله یه سالو چه جور طاقت آورد دلت عشقه من خب بیا بگو چی بوده مشکلت
چی شده مگه میشه تموم بشه اونقد عشق از دلت چجوری یه دفعه یهو پر زد عشق

بهت وابستم هنوز به تو دل بستم هنوز کاش برگردی یه روز دل دله ساده بسوز
بهت وابستم هنوز به تو دل بستم هنوز کاش برگردی یه روز دل دله ساده بسوز

**







برچسب ها متن اهنگ شمال امین رستمی دانلود آهنگ بهت وابستم هنوز امین رستمی اهنگ بهت وابستم هنوز امین رستمی دانلود اهنگ بهت وابستم هنوز کاش برگردی یه روز به تو دل بستم هنوز کاش برگردی یه روز آهنگ بت وابستم هنوز امین رستمی بهت وابستم هنوز دانلود اهنگ امین رستمی شمال دانلوداهنگ شمال امین رستمی متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو