loading...

ام پی تری فول

,    ,    متن اهنگ امیر وکیلی ضربان قلبم,    ریمیکس ضربان قلبم امیر وکیلی,    دانلود آهنگ ضربان قلبم مجتبی جعفری,    ریمیکس آ

حسین بازدید : 347 یکشنبه 25 اسفند 1398


,    
,    متن اهنگ امیر وکیلی ضربان قلبم
,    ریمیکس ضربان قلبم امیر وکیلی
,    دانلود آهنگ ضربان قلبم مجتبی جعفری
,    ریمیکس آهنگ ضربان قلبم میره بالا کم کم
,    دانلود آهنگ ضربان قلبم میره بالا نم نم
,    ریمیکس اهنگ ضربان قلبم
,    آهنگ ضربان قلبم داره میره بالا نم نم
,    اهنگ بوم بوم ضربان قلبم داره میره بالا کم کم
,    اهنگ وقتی میای ضربان قلبم
,    متن آهنگ
,   

 

 

 

ساعت قرارمون داره میرسه دلهره دارم 
دستو پامو گم کردم و بدجوری واسه تو بیقرارم 
نکنه که دیر برسمو بمونی یه وقت چشم انتظارم

دو سه چند روزی که من ندیدمت و هوایی قلبم
هوای دیدن دو تا چشمای نازتو رو کردم 
بیام و ببینم و تا که دیدمت دور تو بگردم 

ضربان قلبم داره میره بالا کم کم 
آخه وقت قراره یواشکی نم نم 
میخوام بیام و بگم که تویی تو همه جونم 
بگم مال منی عشقم ای مهربونم ای مهربونم

بعد چند روزکه میخوام بیامو ببینم روی ماهتو
دلم اروم نداره اخه بدجور کرده هواتو 
دلم اروم نمیگیره اگه نبینم اون چشم سیاهتو

تویی اره فقط توییکه واسه دیدن تو بیقراره قلبم 
اره بدجور میخوامت و بزار تا ابد دورتو بگردم
اینو بدونکه من فقط عشقو دل ترو تجربه کردم 

ضربان قلبم داره میره بالا کم کم 
آخه وقت قراره یواشکی نم نم 
میخوام بیامو بگم که تویی تو همه جونم 
بگم مال منی عشقم ای مهربونم ای مهربونم







برچسب ها متن اهنگ امیر وکیلی ضربان قلبم ریمیکس ضربان قلبم امیر وکیلی دانلود آهنگ ضربان قلبم مجتبی جعفری ریمیکس آهنگ ضربان قلبم میره بالا کم کم دانلود آهنگ ضربان قلبم میره بالا نم نم ریمیکس اهنگ ضربان قلبم آهنگ ضربان قلبم داره میره بالا نم نم اهنگ بوم بوم ضربان قلبم داره میره بالا کم کم اهنگ وقتی میای ضربان قلبم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو