loading...

ام پی تری فول

,    ,    متن آهنگ امیر فرجام پای تو وسط باشه,    وقتی پای تو وسط باشه و عشق سینا سرلک,    اهنگ پای تو وسط باشه امیر فرجام,   

حسین بازدید : 91 یکشنبه 25 اسفند 1398


,   
,    متن آهنگ امیر فرجام پای تو وسط باشه
,    وقتی پای تو وسط باشه و عشق سینا سرلک
,    اهنگ پای تو وسط باشه امیر فرجام
,    دانلود اهنگ وقتی پای تو وسط باشه و عشق
,    آهنگ پای تو وسط باشه
,    متن آهنگ
,   

از راه به درم کرده چشات دیوونه ام کرده چشات
دله من میره برات واسه ناز و عشوه هات درد بی درمونم سر بذار رو شونه ام
دلبر لاکردار لیلای دیوونه عشقه من باور کن بیشتر از مجنونه با تمومه جونم پای تو می مونم

پای تو وسط باشه قد تو کی واسه من عزیزه خب
صحبت چشات باشه دست خودم که نیست دلم میریزه خب
میدونی عزیزم تویی پاره ی تنم عاشقت منم

پای تو وسط باشه قد تو کی واسه من عزیزه خب
صحبت چشات باشه دست خودم که نیست دلم میریزه خب
میدونی عزیزم تویی پاره ی تنم عاشقت منم

تکست آهنگ پای تو وسط باشه امیر فرجام

دلبری کن آخه قلبم میره واسه دلبریهات
سر بذارم روی شونه ات گم بشم باز لای موهات دلبری کن , دلبری کن

پای تو وسط باشه قد تو کی واسه من عزیزه خب
صحبت چشات باشه دست خودم که نیست دلم میریزه خب
میدونی عزیزم تویی پاره ی تنم عاشقت منم

پای تو وسط باشه قد تو کی واسه من عزیزه خب
صحبت چشات باشه دست خودم که نیست دلم میریزه خب
میدونی عزیزم تویی پاره ی تنم عاشقت منم

**







برچسب ها متن آهنگ امیر فرجام پای تو وسط باشه وقتی پای تو وسط باشه و عشق سینا سرلک اهنگ پای تو وسط باشه امیر فرجام دانلود اهنگ وقتی پای تو وسط باشه و عشق آهنگ پای تو وسط باشه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو