loading...

ام پی تری فول

,    متن آهنگ محسن عباسی واسه خودمه,    آهنگ شاد محسن عباسی,    دانلود اهنگ محسن عباسی بستم پرهاتو,    بگو دلت واسه خودمه,   

حسین بازدید : 265 پنجشنبه 29 اسفند 1398


,    متن آهنگ محسن عباسی واسه خودمه
,    آهنگ شاد محسن عباسی
,    دانلود اهنگ محسن عباسی بستم پرهاتو
,    بگو دلت واسه خودمه
,    محسن عباسی دلت باکیه
,    دانلود آهنگ مازندرانی محسن عباسی
,    بگو دلت واسه خودمه دوست دارم
,    محسن عباسی همون همیشگی
,    محسن عباسی کم نمیشه
,    متن اهنگ
,   

اگه میبینی عاشق و دیوونه م اگه میبینی بی تو نمیتونم
واسه دیدنت دنباله بهونه م یعنی شدی جونم

اگه دل دیگه طاقت نمیاره نباشی حالش تعریفی نداره
اگه زندگی ایندفعه بذاره با تو می مونم

بگو دلت واسه خودمه دوست دارم واسه تو کمه
خودت میدونی فرق داری واسم دیگه با همه

به دلت بگو با ما راه بیاد نمیدونم چرا دلم میخواد
بگم به همه این همه کسمه

بگو دلت واسه خودمه دوست دارم واسه تو کمه
خودت میدونی فرق داری واسم دیگه با همه

به دلت بگو با ما راه بیاد نمیدونم چرا دلم میخواد
بگم به همه این همه کسمه

تکست آهنگ واسه خودمه محسن عباسی

خیال نکنی واسه من هوسی میخوام به آرزوت برسی
میخوام بدونی که همه جوره هستم کنارت

دیگه با کسی درد و دل نکن دیگه دستایه منو ول نکن
خودم میشم اون عاشقه ابدیت بگو میخوامت

بگو دلت واسه خودمه دوست دارم واسه تو کمه
خودت میدونی فرق داری واسم دیگه با همه

به دلت بگو با ما راه بیاد نمیدونم چرا دلم میخواد
بگم به همه این همه کسمه

بگو دلت واسه خودمه دوست دارم واسه تو کمه
خودت میدونی فرق داری واسم دیگه با همه

به دلت بگو با ما راه بیاد نمیدونم چرا دلم میخواد
بگم به همه این همه کسمه







برچسب ها متن آهنگ محسن عباسی واسه خودمه آهنگ شاد محسن عباسی دانلود اهنگ محسن عباسی بستم پرهاتو بگو دلت واسه خودمه محسن عباسی دلت باکیه دانلود آهنگ مازندرانی محسن عباسی بگو دلت واسه خودمه دوست دارم محسن عباسی همون همیشگی محسن عباسی کم نمیشه متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو