loading...

ام پی تری فول

این قده سنگ نزن به شیشمون میفهمن برو شب شده خونه دنبال تو میگردن میدونم دوست داری با ما بگردی ولی آبادی کوچیکه نمیشه بچرخی نمیشه بچرخی چادرت را دیدم از سرت افتاده بگو بینم اون کیه پشت سرت راه

حسین بازدید : 139 دوشنبه 04 فروردین 1399


این قده سنگ نزن به شیشمون میفهمن

برو شب شده خونه دنبال تو میگردن

میدونم دوست داری با ما بگردی

ولی آبادی کوچیکه نمیشه بچرخی نمیشه بچرخی

چادرت را دیدم از سرت افتاده

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی


ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

واسه دلم کلاس نذار مو خودم کلاس میرم

پاتو رو قلب من نذار به خدا دق میکنم

پا به پای دلم بیا خدایی دوست دارم

محل به این و اون نذار فکرای ناجور میکنم

چادرت را دیدم از سرت افتاده

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

این قده سنگ نزن به شیشمون میفهمن

برو شب شده خونه دنبال تو میگردن

میدونم دوست داری با ما بگردی

ولی آبادی کوچیکه نمیشه بچرخی نمیشه بچرخی

چادرت را دیدم از سرت افتاده

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

چادرت را دیدم از سرت افتاده

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

این قده سنگ نزن به شیشمون میفهمن

برو شب شده خونه دنبال تو میگردن

میدونم دوست داری با ما بگردی

ولی آبادی کوچیکه نمیشه بچرخی نمیشه بچرخی

چادرت را دیدم از سرت افتاده

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

واسه دلم کلاس نذار مو خودم کلاس میرم

پاتو رو قلب من نذار به خدا دق میکنم

پا به پای دلم بیا خدایی دوست دارم

محل به این و اون نذار فکرای ناجور میکنم

چادرت را دیدم از سرت افتاده

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

این قده سنگ نزن به شیشمون میفهمن

برو شب شده خونه دنبال تو میگردن

میدونم دوست داری با ما بگردی

ولی آبادی کوچیکه نمیشه بچرخی نمیشه بچرخی

چادرت را دیدم از سرت افتاده

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

چادرت را دیدم از سرت افتاده

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

دانلود آهنگ شاد بی کلاس از محمد بختیاری

این قده سنگ نزن به شیشمون میفهمن

برو شب شده خونه دنبال تو میگردن

میدونم دوست داری با ما بگردی

ولی آبادی کوچیکه نمیشه بچرخی نمیشه بچرخی

چادرت را دیدم از سرت افتاده

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

واسه دلم کلاس نذار مو خودم کلاس میرم

پاتو رو قلب من نذار به خدا دق میکنم

پا به پای دلم بیا خدایی دوست دارم

محل به این و اون نذار فکرای ناجور میکنم

چادرت را دیدم از سرت افتاده

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

این قده سنگ نزن به شیشمون میفهمن

برو شب شده خونه دنبال تو میگردن

میدونم دوست داری با ما بگردی

ولی آبادی کوچیکه نمیشه بچرخی نمیشه بچرخی

چادرت را دیدم از سرت افتاده

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

چادرت را دیدم از سرت افتاده

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

این قده سنگ نزن به شیشمون میفهمن

برو شب شده خونه دنبال تو میگردن

میدونم دوست داری با ما بگردی

ولی آبادی کوچیکه نمیشه بچرخی نمیشه بچرخی

چادرت را دیدم از سرت افتاده

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

واسه دلم کلاس نذار مو خودم کلاس میرم

پاتو رو قلب من نذار به خدا دق میکنم

پا به پای دلم بیا خدایی دوست دارم

محل به این و اون نذار فکرای ناجور میکنم

چادرت را دیدم از سرت افتاده

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

این قده سنگ نزن به شیشمون میفهمن

برو شب شده خونه دنبال تو میگردن

میدونم دوست داری با ما بگردی

ولی آبادی کوچیکه نمیشه بچرخی نمیشه بچرخی

چادرت را دیدم از سرت افتاده

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی

چادرت را دیدم از سرت افتاده

بگو بینم اون کیه پشت سرت راه افتاده

میزنم میکشمت آخرش شر میشی

ولی نه قول بده این بار بهتر میشی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو