loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ خواهش بیباک,    متن اهنگ رامین بیباک فاصله,    اهنگ رامین بی باک تورو دارم,    اهنگ رامین بی باک هنوز,    رامین

حسین بازدید : 163 جمعه 08 فروردین 1399


,    متن اهنگ خواهش بیباک
,    متن اهنگ رامین بیباک فاصله
,    اهنگ رامین بی باک تورو دارم
,    اهنگ رامین بی باک هنوز
,    رامین بی باک سکوت
,    رامین بی باک دلتنگی
,    اهنگ غم توی چشامه من از فاصله ها میترسم
,    متن اهنگ خواهش رامین بی باک با لینک مستقیم
,    متن اهنگ خواهش رامین بی باک
,    متن آهنگ
,   


میبینی حال بدمو کاری واسم نمیکنی

حتی همین فاصله رو یه ذره کم نمیکنی

ببین کناره من هیشکی نمونئه جز خودم

خیلی پشیمونم از این که اینجوری عاشقت شدم

چه جوری میتونی از خاطره هات دل بکنی

وقتی که تو عکسامونم همیشه همراه منی

تو واسم روزای خیلی سختی رو ساختی ولی

مطمئنم اینو خودت روزای بدتری داری

خوب میدونم برای تو یکی شدم مثل همه

تو نیستیو توو زندیگیم همیشه یه چیزی کمه

دیگه مهم نبود هر چی که میخواستم ازت

چون که تموم سهمم از تو یه جای خالیه فقط

چه جوری میتونی از خاطره هات دل بکنی

وقتی که تو عکسامونم همیشه همراه منی

تو واسم روزای خیلی سختی رو ساختی ولی

مطمئنم اینو خودت روزای بدتری داری








برچسب ها متن اهنگ خواهش بیباک متن اهنگ رامین بیباک فاصله اهنگ رامین بی باک تورو دارم اهنگ رامین بی باک هنوز رامین بی باک سکوت رامین بی باک دلتنگی اهنگ غم توی چشامه من از فاصله ها میترسم متن اهنگ خواهش رامین بی باک با لینک مستقیم متن اهنگ خواهش رامین بی باک متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو