loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ دلم خوش بود یه روز داوود یونسی دلم ، ، خوش بود یه روز بازم ، ، میبینمت توی این کوچه ها  ★☆ ولی رفتی تو باز پی بخت خود آرومو بی صدا  ★☆ فقط به من بگو دل سنگت نسوخت برای من چرا

حسین بازدید : 113 سه شنبه 12 فروردین 1399

متن آهنگ دلم خوش بود یه روز داوود یونسی

دلم ، ، خوش بود یه روز بازم ، ، میبینمت توی این کوچه ها  ★☆
ولی رفتی تو باز پی بخت خود آرومو بی صدا  ★☆
فقط به من بگو دل سنگت نسوخت برای من چرا  ★☆
آخ آخ بی وفام ، ، تورو باختم ، ، کجام  ★☆
اگه مردم ، ، برو سر خاکم ، ، نیا  ★☆

اگه مردم ، ، برو سر خاکم ، ، نیا  ★☆
تو نیستی بغض تو شسته تو گلوم ، ، وا نمیشه چرا  ★☆
تو نیستی و غمت نشسته پیش روم ، ، نمیره هیچکجا  ★☆

متن آهنگ دلم خوش بود یه روز داوود یونسی

هرچیم ، ، بگذره از این خاطر من نمیره اون چشما  ★☆
آخ آخ بی وفام تو رو باختم کجام ★☆
اخ اخ  بی وفام ، ، تورو باختم ، ، کجام  ★☆
اگه مردم ، ، برو سر خاکم ، ، نیا  ★☆
اگه مردم ، ، برو سر خاکم ، ، نیا  ★☆







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو