loading...

ام پی تری فول

,    ,    متن اهنگ بهمن کاویانی تاوان,    اهنگ های بهمن کاویانی,    بهمن کاویانی اول عاشقی,    بهمن کاویانی باور,  

حسین بازدید : 101 پنجشنبه 14 فروردین 1399


,   
,    متن اهنگ بهمن کاویانی تاوان
,    اهنگ های بهمن کاویانی
,    بهمن کاویانی اول عاشقی
,    بهمن کاویانی باور
,    بهمن کاویانی دلدادگان
,    اهنگ بهمن کاویانی چرا دوست داشتم
,    متن آهنگ خواهش بهمن کاویانی
,    متن اهنگ زیبای خواستنی از بهمن کاویانی
,    متن اهنگ های بهمن کاویانی
,    متن آهنگ

متن آهنگ تاوان بهمن کاویانی

میگی شاید از تو ردشم این فقط یه احتماله

جوری میخوامت که دیگه دور شدن از تو محاله

ممکنه خلاف میلم بعضی روزا با تو بدشم

عاشقی سخته میدونی بزار راهشو بلد شم

اینجوری رفتن از دلت تاوان بی طاقتیه

عاشقی دست من که نیست کار دله لعنتیه

دلت کجا گیره بگو که به دلم راه نداره

آدم محاله بتونه عشق شو تنها بزاره

تکست آهنگ تاوان بهمن کاویانی

بی وفا تو فکرتم من تا هوا یکم میگیره

پس ببین چی میشه وقتی یه نمه بارون میگیره

ساخت بتونم از دل تو این روزا سر در بیارم

یا بمون واسه همیشه یا بگو دوست ندارم

اینجوری رفتن از دلت تاوان بی طاقتیه

عاشقی دست من که نیست کار دل لعنتیه

دلت کجا گیره بگو که به دلم راه نداره

آدم محاله بتونه عشق شو تنها بذاره







برچسب ها متن اهنگ بهمن کاویانی تاوان اهنگ های بهمن کاویانی بهمن کاویانی اول عاشقی بهمن کاویانی باور بهمن کاویانی دلدادگان اهنگ بهمن کاویانی چرا دوست داشتم متن آهنگ خواهش بهمن کاویانی متن اهنگ زیبای خواستنی از بهمن کاویانی متن اهنگ های بهمن کاویانی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو