loading...

ام پی تری فول

,    متن آهنگ ایمان غلامی شنیدم,    متن آهنگ ایمان غلامی شنیدم 2,    متن ریمیکس اهنگ شنیدم ایمان غلامی,    متن اهنگ ایمان غلامی شنیدم ازعشق

حسین بازدید : 420 پنجشنبه 14 فروردین 1399


,    متن آهنگ ایمان غلامی شنیدم
,    متن آهنگ ایمان غلامی شنیدم 2
,    متن ریمیکس اهنگ شنیدم ایمان غلامی
,    متن اهنگ ایمان غلامی شنیدم ازعشق من رونده شدی
,    متن آهنگ های قدیمی ایمان غلامی شنیدم
,    آهنگ شنیدم با یکی دیگه هستی 1
,    ایمان غلامی شنیدم با یکی دیگ هستی
,    شنیدم با یکی دیگه هستی قدیمی
,    اهنگ پس دل من چی ریمیکس
,    متن آهنگ
,   

شنیدم با یکی دیگه هستی به جا من دل به غریبه بستی شنیدم هر جا میره باهاشی می میره اگه یه روز نباشی انقده واست عزیزه که همه خاطراتمو فراموش کردی می دونی بی تو می میرم واسه اینه دست به هر کاری زدم برگردی..

پس دل ِ من چی چرا گذاشت و رفت ای دل غافل اونم گذاشت و رفت بی کسی و غم اومد سراغم چاره ندارم باید جداشم

... ♫♫♫

شنیدم با یکی دیگه هستی به جا من دل به غریبه بستی شنیدم هر جا میره باهاشی می میره اگه یه روز نباشی برو اما بدون بی تو می میرم من واسه دل شکستنات از تو دلگیرم من واسه دل شکستنات از تو دلگیرم من..

پس دل ِ من چی چرا گذاشت و رفت ای دل ِ غافل اونم گذاشت و رفت بی کسی و غم اومد سراغم چاره ندارم باید جداشم









برچسب ها متن آهنگ ایمان غلامی شنیدم متن آهنگ ایمان غلامی شنیدم 2 متن ریمیکس اهنگ شنیدم ایمان غلامی متن اهنگ ایمان غلامی شنیدم ازعشق من رونده شدی متن آهنگ های قدیمی ایمان غلامی شنیدم آهنگ شنیدم با یکی دیگه هستی 1 ایمان غلامی شنیدم با یکی دیگ هستی شنیدم با یکی دیگه هستی قدیمی اهنگ پس دل من چی ریمیکس متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو