loading...

ام پی تری فول

….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ ….. تنی دیوانمه 🎧♭♭ عاشق تمه تنی دیوانمه، عاشق تمه 🎧♭♭ اگه نیی می ور، خل خلی کمه های 🎧♭♭ چشم رنگی من، چشم رنگی ها هوایی سر ریز بازی بدن 🎧♭♭ ای ولا تنی دیوانمه 🎧♭♭ عاشق تم

حسین بازدید : 132 یکشنبه 24 فروردین 1399


….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ …..

تنی دیوانمه 🎧♭♭
عاشق تمه
تنی دیوانمه، عاشق تمه 🎧♭♭
اگه نیی می ور، خل خلی کمه های 🎧♭♭
چشم رنگی من، چشم رنگی ها هوایی سر ریز بازی بدن 🎧♭♭
ای ولا
تنی دیوانمه 🎧♭♭

عاشق تمه //
اگه نی ای می ور، خل خلی کمه های //
چشم رنگی من //
کمون ابروی من 🎧♭♭
اگه نی ای می ور خل خلی کمه ها //
تو یه افسونگری، یه عاقل دختری، پری دریایی !!!
تنی دیوانمه 🎧♭♭
عاشق تمه //
ااگه نی ای می ور خل خلی کمه های !!!
چشم رنگی من //
شاه دل من //


اگه نی ای می ور!! خل خلی کمه های، تو یک افسونگری، یه عاقل دختری 🎧♭♭
پری دریایی، تو امشو کجایی 🎧♭♭
تی واری یل تو میدون دری 🎧♭♭
تی پرچم ورنه بالا 🎧♭♭
تی واری پرچ تو مازندرون دنیه 🎧♭♭
تی پرچم ورنه بالا، عشق همه رفیق ها //
ماییم و نوای بی نوایی //
تی واری یل تو میدون دری 🎧♭♭
تی پرچم ورنه بالا 🎷
تی واری پرچ تو مازندرون دنیه 🎷♭♭♭
تی پرچم ورنه بالا 🎷♭♭♭
تی پرچم ورنه بالا، عشق همه رفیقا 🎷♭♭♭


….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ …..







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو