loading...

ام پی تری فول

متن موزیکیه دل ساده که تو دستاتهیه نفر اینجاست که دلش باهاتهتازه فهمیدم پیش تو عشقو نمیخوام بی تو حتی بهشت وبیا و دلت و بده به دلم که دیگه طاقت ندارم نبینمت حتی یک ساعتبیا و دلت و بده به دلم من دلم گی

حسین بازدید : 82 سه شنبه 26 فروردین 1399

متن موزیک

یه دل ساده که تو دستاته

یه نفر اینجاست که دلش باهاته

تازه فهمیدم پیش تو عشقو نمیخوام بی تو حتی بهشت و

بیا و دلت و بده به دلم که دیگه طاقت ندارم نبینمت حتی یک ساعت

بیا و دلت و بده به دلم من دلم گیره واسه دیدن تو یه ثانیم نفسم میره

بیا و دلت و بده به دلم که دیگه طاقت ندارم نبینمت حتی یک ساعت

بیا و دلت و بده به دلم من دلم گیره واسه دیدن تو یه ثانیم نفسم میره

بهترین روزام پیش تو سر شد حاله من خوب بود با تو بهتر شد

تو همونی که دله من میخواد تا ابد عشقم جایه تو اینجاست


بیا و دلت و بده به دلم که دیگه طاقت ندارم نبینمت حتی یک ساعت

بیا و دلت و بده به دلم من دلم گیره واسه دیدن تو یه ثانیم نفسم میره

بیا و دلت و بده به دلم که دیگه طاقت ندارم نبینمت حتی یک ساعت

بیا و دلت و بده به دلم من دلم گیره واسه دیدن تو یه ثانیم نفسم میره

بیا و دلت و بده به دلم من دلم گیره واسه دیدن تو یه ثانیم نفسم میره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو