loading...

ام پی تری فول

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───هنوزم یه لبخند؛ یه چشمایِ خوش رنگ…●♪♫توو گوشیم، یه آهنگ؛ تورو یادم میارن…●♪♫یه عکسِ دوتایی… یه کم، بی وفایی…●♪♫یه وقتا؛ صدایی… تورو یادم میارن…●♪♫هر جایی؛ بیا! برس به دادِ من!●♪♫تنهایی

حسین بازدید : 86 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399


───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

هنوزم یه لبخند؛ یه چشمایِ خوش رنگ…●♪♫
توو گوشیم، یه آهنگ؛ تورو یادم میارن…●♪♫
یه عکسِ دوتایی… یه کم، بی وفایی…●♪♫
یه وقتا؛ صدایی… تورو یادم میارن…●♪♫
هر جایی؛ بیا! برس به دادِ من!●♪♫
تنهایی شده؛ رفیقِ فابِ من!●♪♫
آشوبم! دلبرِ مغرور، کجایی؟●♪♫

شعر ، ملودی و تنظیم قطعه : ایمان غلامی

هرجایی بگو، که دلتنگِ توأم…●♪♫
درداموُ به غیرِ تو؛ به کی بگم؟!●♪♫


آشوبم! ای که ز من دور، کجایی؟●♪♫
یه غمگینِ تنها… یه ساحل… یه دریا…●♪♫
هنوزم یه رؤیا؛ تورو یادم میارن…●♪♫
یه پاییزِ بی برگ… یه عاشق…●♪♫
یه دلتنگ… یه مغرورِ دل سنگ!●♪♫
هر جایی؛ بیا! برس به دادِ من!●♪♫
تنهایی شده؛ رفیقِ فابِ من!●♪♫
آشوبم! دلبرِ مغرور، کجایی؟●♪♫
هرجایی بگو، که دلتنگِ توأم…●♪♫
درداموُ به غیرِ تو؛ به کی بگم؟!●♪♫
آشوبم! ای که ز من دور، کجایی؟●♪♫







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو