loading...

ام پی تری فول

,    ,    متن اهنگ بیا برس به داد من تنهایی,    آهنگ هرجایی بیا برس به داد من تنهایی,    اهنگ تنهایی بیا برس به داد من,    مت

حسین بازدید : 265 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399


,   
,    متن اهنگ بیا برس به داد من تنهایی
,    آهنگ هرجایی بیا برس به داد من تنهایی
,    اهنگ تنهایی بیا برس به داد من
,    متن اهنگ هرجایی بیا برس به دادم
,    کلیپ تنهایی شده رفیق فاب من
,    دانلوداهنگ تنهایی شده رفیق فاب من
,    متن اهنگ آشوبم دلبر مغرور کجایی
,    متن آهنگ دلبر مغرور کجایی از ایمان غلامی
,    هرجایی بیا برس ب داد من تنهایی شده رفیق فاب من
,    اهنگ تنهایی شده رفیق فابم
,    کلیپ هر جایی بیا برس به داد من
,    متن اهنگ ایمان غلامی
,    متن آهنگ ایمان غلامی مغرور
,    متن اهنگ
,   


هنوزم یه لبخند یه چشمای خوش رنگ تو گوشیم یه آهنگ تو رو یادم میارن
یه عکس دوتایی یکم بی وفایی یه وقتا صدایی تو رو یادم میارن

هر جایی بیا برس به داد من تنهایی شده رفیقه فاب من آشوبم دلبر مغرور کجایی
هر جایی بدون که دلتنگ توام دردامو به غیر تو به کی بگم آشوبم ای که ز من دور کجایی

تکست آهنگ مغرور ایمان غلامی

یه غمگینه تنها یه ساحل یه دریا هنوزم یه رویا تو رو یادم میارن
یه پاییزه بی برگ یه عاشق یه دلتنگ یه مغروره دل سنگ

هر جایی بیا برس به داد من تنهایی شده رفیقه فاب من آشوبم دلبر مغرور کجایی
هر جایی بدون که دلتنگ توام دردامو به غیر تو به کی بگم آشوبم ای که ز من دور کجایی

**







برچسب ها متن اهنگ بیا برس به داد من تنهایی آهنگ هرجایی بیا برس به داد من تنهایی اهنگ تنهایی بیا برس به داد من متن اهنگ هرجایی بیا برس به دادم کلیپ تنهایی شده رفیق فاب من دانلوداهنگ تنهایی شده رفیق فاب من متن اهنگ آشوبم دلبر مغرور کجایی متن آهنگ دلبر مغرور کجایی از ایمان غلامی هرجایی بیا برس ب داد من تنهایی شده رفیق فاب من اهنگ تنهایی شده رفیق فابم کلیپ هر جایی بیا برس به داد من متن اهنگ ایمان غلامی متن آهنگ ایمان غلامی مغرور متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو