loading...

ام پی تری فول

ترانه سرا : میلاد نودست و امین بامشادآهنگساز : مازیار فلاحیتنظیم : امیر توسلیتو سر و پا احساسی تو خودِ عطرِ یاسیاگه تو با من باشی زندگیمو می سازیدستِ تو توی دستم عشقِ تو توی قلبم من همیشه عاشقت بودم

حسین بازدید : 74 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399



ترانه سرا : میلاد نودست و امین بامشاد
آهنگساز : مازیار فلاحی
تنظیم : امیر توسلی

تو سر و پا احساسی تو خودِ عطرِ یاسی
اگه تو با من باشی زندگیمو می سازی
دستِ تو توی دستم عشقِ تو توی قلبم


من همیشه عاشقت بودم و بازم هستم
دوست دارم ، دوست دارم / دوست دارم و بی قرارم
خوشبختیم و با تو می خوام ، با تو آرومِ روزگارم

تو سر و پا آرامش من پر از حرف و خواهش
داشتنِ این احساسو تنها با تو میخوامش
تو شبیه رویامی تو تموم دنیامی
حسِ خوب بارونی که تو قلبم می مونی
دوست دارم ، دوست دارم / دوست دارم و بی قرارم
خوشبختیم و با تو می خوام ، با تو آرومِ روزگارم
دوست دارم ، دوست دارم / دوست دارم و بی قرارم
خوشبختیم و با تو می خوام ، با تو آرومِ روزگارمدوست دارم ، دوست دارم / دوست دارم و بی قرارم
خوشبختیم و با تو می خوام ، با تو آرومِ روزگارم
دوست دارم ، دوست دارم / دوست دارم و بی قرارم
خوشبختیم و با تو می خوام ، با تو آرومِ روزگارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو