loading...

ام پی تری فول

  دیگه نمیتونم تو رو ببینمت یه بار دیگه تو رو ببوسمت دیگه نمیتونم آروم بگیرم آخه بی تو وای من میمیرم آره عشقم بی تو میمیرم آخه چقدر میگفتم دوست دارم ولی باورت نشد عشق من حالا چیکار کنم

حسین بازدید : 95 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399


 

دیگه نمیتونم تو رو ببینمت

یه بار دیگه تو رو ببوسمت

دیگه نمیتونم آروم بگیرم

آخه بی تو وای من میمیرم

آره عشقم بی تو میمیرم

آخه چقدر میگفتم دوست دارم

ولی باورت نشد عشق من


حالا چیکار کنم با این همه غم دارم

میمیرم بی تو عشق من

آره عشقم بی تو میمیرم

♫♫♫
♫♫♫

آره برس بداد من که بی تو دارم دیوونه میشم آخه من دوست دارم

نمی تونم از تو بگذرم بگو چیکار کنم با این غم

چه طور دلت اومد اشکمو در بیاری

چطور دلت اومد که تنهام بذاری

چرا می گفتی آخه دوسم داری

تو که می خواستی منو جا بذاری

بری میونه غم هام بذاری وای

آخه چقدر میگفتم دوست دارم

ولی باورت نشد عشق من

حالا چیکار کنم با این همه غم

دارم میمیرم بی تو عشق من

آره عشقم بی تو میمیرم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو