loading...

ام پی تری فول

دل من دیگه خطا نکن با غریبه‌ها وفا نکن زندگی رو باختی دل من مردم رو شناختی دل من زندگی رو باختی دل من مردم رو شناختی دل من تا به کی سرا پا حقیقتی تا به کی خراب محبتی همنشین این و اون می‌شی خسته و

حسین بازدید : 1830 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399

دل من دیگه خطا نکن با غریبه‌ها وفا نکن
زندگی رو باختی دل من مردم رو شناختی دل من
زندگی رو باختی دل من مردم رو شناختی دل من
تا به کی سرا پا حقیقتی تا به کی خراب محبتی
همنشین این و اون می‌شی خسته و پریش و خون می‌شی
دشت بخت تو کویر می‌شه مرغ آرزوت اسیر می‌شه
روبروت سراب پشت سر خراب روبروت سراب پشت سرخراب
ساکت و صبوری دل من مثل بوف کوری دل من


زندگی رو باختی دل من مردم رو شناختی دل من
دل من دیگه خطا نکن با غریبه‌ها وفا نکن
زندگی رو باختی دل من مردم رو شناختی دل من
توی خون نشستی دل من بی‌صدا شکستی دل من
زندگی رو باختی دل من مردم رو شناختی دل من
ساکت و صبوری دل من مثل بوف کوری دل من
زندگی رو باختی دل من مردم رو شناختی دل من







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو