loading...

ام پی تری فول

امروز چه دلتنگم امروز چه دلتنگم مثل من که مثل من ، گم ترانه ، کمرنگم مثل من که مثل من ، گم ترانه کمرنگم امروز چه دلتنگم خاکستریم انگار هم خاطره ی زنبق ، یک لحظه پس از رگبار امروز چه دلتنگم از جنس تک

حسین بازدید : 129 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399

امروز چه دلتنگم امروز چه دلتنگم مثل من که مثل من ، گم ترانه ، کمرنگم
مثل من که مثل من ، گم ترانه کمرنگم امروز چه دلتنگم خاکستریم انگار
هم خاطره ی زنبق ، یک لحظه پس از رگبار امروز چه دلتنگم از جنس تکاپوی مصنوعیه فواره
بر حاشیه ی تکرار امروز چه دلتنگم مبهوت و کبود و گس بر حضور مجروحم ، چه فاخته ، چه کرکس
چه سرخه خیابان و چه قهوه ای کوچه شکله سایه ی ابرم ، بودنی سیاه و بس
امروز چه دلتنگم امروز چه دلتنگم مثل من که مثل من ، گم ترانه ، کمرنگم
مثل من که مثل من ، گم ترانه ، کمرنگم بر مرکب چوبینم ، از کوچ نمی مانم



هم ساعته میدان چه بر دایره می رانم بی حوصله ،بی رویا ، دریاچه ی اندوهم
تدفین جرگه و جنگل ، سوگواریه کوهم آه ، ای منه جان خسته عصیان فروخفته
انفجاره پنهان و افسانه ی ناگفته امروز که دلتنگم ، ناگهانه طغیان کن
شهر بهت و بهتان را به حادثه مهمان کن امروز چه دلتنگم امروز چه دلتنگم
مثل من که مثل من ، گم ترانه ، کمرنگم مثل من که مثل من ، گم ترانه ، کمرنگم
مثل من که مثل من ، گم ترانه ، کمرنگم مثل من که مثل من ، گم ترانه ، کمرنگم
مثل من که مثل من ، گم ترانه ، کمرنگم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو