loading...

ام پی تری فول

من دردم اینه همه ی فکرم اینه چجوری جدا بشم از تو که دنیامی تویی که دلیل بودن نفس هامی تویی که باعث آرامش دنیامی رفتی تا غم توی قلبم اینجوری خونه کنه خاطراتت منو دیوونه کنه کی منه خسته رو آروم می

حسین بازدید : 91 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399

من دردم اینه همه ی فکرم اینه
چجوری جدا بشم از تو که دنیامی

تویی که دلیل بودن نفس هامی
تویی که باعث آرامش دنیامی

رفتی تا غم توی قلبم اینجوری خونه کنه
خاطراتت منو دیوونه کنه
کی منه خسته رو آروم میکنه

شاید دیوونه بگم که بمونو از پیشم نرو
کی مثل من اینجوری میخواد تورو
کی مثل من عاشقت میشه نرو



تو نخواستی که راتو سد کنم
نذاشتی به آغوشت عادت کنم

میدونم دلت راضی به بودن نبود
رفتی تا به اونی که توو آغوششی حسادت کنم

تو نخواستی که راتو سد کنم
نذاشتی به آغوشت عادت کنم

میدونم دلت راضی به بودن نبود
رفتی تا به اونی که توو آغوششی حسادت کنم

رفتی تا غم توی قلبم اینجوری خونه کنه
خاطراتت منو دیوونه کنه
کی منه خسته رو آروم میکنه

شاید دیوونه بگم که بمونو از پیشم نرو
کی مثل من اینجوری میخواد تورو
کی مثل من عاشقت میشه نرو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو