loading...

ام پی تری فول

متن آهنگدلم انداره ي دنياغم دنيا تودلمغم ديروز غم امروز و فردا تو دلمغم ديروز غم امروز و فردا تو دلم*****شب که از ره مي رسه يکسره چادر مي زنهغم به اندازه ي تاريکي شب ها تو دلمصدفم يک صدفه پاکي وبي مرو

حسین بازدید : 119 سه شنبه 23 اردیبهشت 1399



متن آهنگ

دلم انداره ي دنيا
غم دنيا تودلم
غم ديروز غم امروز و فردا تو دلم
غم ديروز غم امروز و فردا تو دلم

*****
شب که از ره مي رسه يکسره چادر مي زنه
غم به اندازه ي تاريکي شب ها تو دلم
صدفم يک صدفه پاکي وبي مرواريد


خالي ام ديد، غم به وسعت دريا تو دلم
من نه رنجم نه هوس باز نه افسونگر و مست
چه کنم با طپش اين همه حاشا تو دلم
ياورم ديد، به جان آمده از واژه ي تن
نقش لبخند ،به لب هاي من اما تو دلم

*****

دلم انداره ي دنيا
غم دنيا تودلم
غم ديروز غم امروز و فردا تو دلم
غم ديروز غم امروز و فردا تو دلم

*****
در کنار تو صبوري نکنم اما هر
عاشقي درعشق تو شکيبا تو دلم
من سر و پا همه آشوب بهاران اما
بارش ابر زمستان تمنا تو دلم
من نه رنجم نه هوس باز نه افسونگر و مست
چه کنم با طپش اين همه حاشا تو دلم
ياورم ديد، به جان آمده از واژه ي تن
نقش لبخند به لب هاي من اما تو دلم

*****
دلم انداره ي دنيا
غم دنيا تودلم
غم ديروز غم امروز و فردا تو دلم
غم ديروز غم امروز و فردا تو دلم





منبع
https://talk.patoghu.com/









اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو