loading...

ام پی تری فول

دستو حلقه کن به دور گردنمبگو عهدتو دیگه نمی شکنمسرتو بذار به روی سینه امزیر لب بگو که عاشقت منمدستو حلقه کن به دور گردنمبگو عهدتو دیگه نمی شکنمبگو از عاشقی پروا نداریهوای جز هوای ما نداریبیا دین من و

حسین بازدید : 96 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399

دستو حلقه کن به دور گردنم
بگو عهدتو دیگه نمی شکنم
سرتو بذار به روی سینه ام
زیر لب بگو که عاشقت منم
دستو حلقه کن به دور گردنم
بگو عهدتو دیگه نمی شکنم

بگو از عاشقی پروا نداری
هوای جز هوای ما نداری
بیا دین من و دنیای من باش


بگو جز من در این دنیا نداری

دستو حلقه کن به دور گردنم
بگو عهدتو دیگه نمی شکنم
سرتو بذار به روی سینه ام
زیر لب بگو که عاشقت منم
دستو حلقه کن به دور گردنم
بگو عهدتو دیگه نمی شکنم


تو می دونی تورو من می پرستم
یه عمره من به پای تو نشستم
تویی امید و عشق آخرینم
بگو مال منی تا زنده هستم
چنان عشقت به جونم کرده ریشه
که یک لحظه جدا از دل نمیشه
مبادا بشکنی عهدی که بستی
بذار عاشق بمونم تا همیشه

دستو حلقه کن به دور گردنم
بگو عهدتو دیگه نمی شکنم
سرتو بذار به روی سینه ام
زیر لب بگو که عاشقت منم
دستو حلقه کن به دور گردنم
بگو عهدتو دیگه نمی شکنم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو