loading...

ام پی تری فول

خودت می دونی که من چقدر دوست دارمخاطرتو می خوام جونمو می ذارمخودت می دونی دلم واسه تو می میرههرجایی که باشم سراغتو می گیرههرجایی که باشم سراغتو می گیرهخدا کنه که یه روزی دوباره خونم بیاییبا اون ناز صد

حسین بازدید : 95 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399


خودت می دونی که من چقدر دوست دارم
خاطرتو می خوام جونمو می ذارم
خودت می دونی دلم واسه تو می میره
هرجایی که باشم سراغتو می گیره
هرجایی که باشم سراغتو می گیره
خدا کنه که یه روزی دوباره خونم بیایی
با اون ناز صدات به من بگی دوسم می داری


اگه یه دفعه دیگه تورو بازم به چنگ بیارم
کسی بخواد تورو ببره اون وقت من نمی ذارمکسی بخواد تورو ببره اون وقت من نمی ذارم
ما که دعوا نداریم
ما که دعوا نداریم
با کسی هم کار نداریم
ما که دعوا نداریم
با کسی هم کار نداریم
این دل عاشق من
این دل کوچک من
عاشق دلدارشو می خواد
فقط و فقط یارشو می خواد
عاشق دلدارشو می خواد
فقط و فقط یارشو می خواد
خودت می دونی که من چقدر دوست دارم
خاطرتو می خوام جونمو می ذارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو