loading...

ام پی تری فول

آهنگ باز دلم تنگ دیداره آرزوش دیدن یارهاز تو داره حکایت هالب روی لب نمی ذارههر شب ای نازنین یارمبا خیال تو بیدارملحظه ای بی تو با یادتدیده بر هم نمی ذارمزمونه با ماست تا دنیا دنیاست یار عاشق هاست عا

حسین بازدید : 130 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399

آهنگ

باز دلم تنگ دیداره
آرزوش دیدن یاره
از تو داره حکایت ها
لب روی لب نمی ذاره
هر شب ای نازنین یارم
با خیال تو بیدارم
لحظه ای بی تو با یادت
دیده بر هم نمی ذارم
زمونه با ماست تا دنیا دنیاست


یار عاشق هاست عاشقم باش
با تو چه زیباست هرچی تو دنیاست
مال عاشق هاست عاشقم باش
عاشق نباشی دلت همیشه تو دنیا تنهاست عاشقم باش
خدای عالم تا دنیا دنیاست همیشه با ماست عاشقم باش

باز دلم تنگ دیداره
آرزوش دیدن یاره
از تو داره حکایت ها
لب روی لب نمی ذاره
هر شب ای نازنین یارم
با خیال تو بیدارم
لحظه ای بی تو با یادت
دیده بر هم نمی ذارم
زمونه با ماست تا دنیا دنیاست
یار عاشق هاست عاشقم باش
همیشه زیباست هرچی تو دنیاست
مال عاشق هاست عاشقم باش
زمونه با ماست تا دنیا دنیاست
یار عاشق هاست عاشقم باش
با تو چه زیباست هرچی تو دنیاست
مال عاشق هاست عاشقم باش
عاشق نباشی دلت همیشه تو دنیا تنهاست عاشقم باش
خدای عالم تا دنیا دنیاست همیشه با ماست عاشقم باش

نازنینم پناهم باش
آخرین تکیه گاهم باش
ای تو مهتاب شب هایم
روشنی بخش راهم باش
من تو دنیا تورو دارم
از تو دل برنمی دارم
با تو و عشق تو زنده م
مثل جونم دوست دارم
زمونه با ماست تا دنیا دنیاست
یار عاشق هاست عاشقم باش
همیشه زیباست هرچی تو دنیاست
مال عاشق هاست عاشقم باش

زمونه با ماست تا دنیا دنیاست
یار عاشق هاست عاشقم باش
همیشه زیباست هرچی تو دنیاست
مال عاشق هاست عاشقم باش







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو