loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ گفتم بری هر کی بیاد فیکه شایان اشراقی     گفتم بری هر کی بیاد فیکه رفتی همین نزدیکیا مثکه آخه همش احساست میکنم تو عشقتو خاطره هات غرقم صدام کردی یا که صدات کردم آخه همش ا

حسین بازدید : 190 سه شنبه 30 اردیبهشت 1399

دانلود آهنگ گفتم بری هر کی بیاد فیکه شایان اشراقی

 

 

گفتم بری هر کی بیاد فیکه رفتی همین نزدیکیا مثکه

آخه همش احساست میکنم

تو عشقتو خاطره هات غرقم صدام کردی یا که صدات کردم

آخه همش احساست میکنم

تو مرگ نداری واسه این دل من میبینی این دیوونه ریخته بهم

د لعنتی زود بیا دیره یکم دارم از دست میرم

یه بازی ساده برات بودم نه عاشقم بودی نه آلودم

از اولم از تو سوا بودم دارم از دست میرم



دانلود







برچسب ها گفتم بری هر کی بیاد فیکه رفتی همین نزدیکیا مثکه آخه همش احساست میکنم تو عشقتو خاطره هات غرقم صدام کردی یا که صدات کردم آخه همش احساست میکنم گفتم بری هر کی بیاد فیکه رفتی همین نزدیکیا مثکه دانلود آهنگ گفتم بری هر کی بیاد فیکه رفتی همین نزدیکیا مثکه شایان اشراقی آخه همش احساست میکنم دانلود آهنگ آخه همش احساست میکنم شایان اشراقی تو عشقتو خاطره هات غرقم صدام کردی یا که صدات کردم دانلود آهنگ تو عشقتو خاطره هات غرقم صدام کردی یا که صدات کردم شایان اشراقی تو مرگ نداری واسه این دل من میبینی این دیوونه ریخته بهم دانلود آهنگ تو مرگ نداری واسه این دل من میبینی این دیوونه ریخته بهم شایان اشراقی د لعنتی زود بیا دیره یکم دارم از دست میرم دانلود آهنگ د لعنتی زود بیا دیره یکم دارم از دست میرم شایان اشراقی یه بازی ساده برات بودم نه عاشقم بودی نه آلودم دانلود آهنگ یه بازی ساده برات بودم نه عاشقم بودی نه آلودم شایان اشراقی از اولم از تو سوا بودم دارم از دست میرم دانلود آهنگ از اولم از تو سوا بودم دارم از دست میرم شایان اشراقی دانلود آهنگ دارم از دست میرم شایان اشراقی گفتم بری هر کی بیاد فیکه شایان اشراقی دانلود آهنگ گفتم بری هر کی بیاد فیکه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو