loading...

ام پی تری فول

اگه تو از پیشم بری سر به بیابون میذارم هرچی گل شقایق رو خاک مجنون میذارم اگه تو از تو پیشم بری من خودمو گم میکنم یه عمر تو رو شرمنده حرفای مردم میکنم اگه تو از پیشم بری شمعدونیا دق میکنن شکایت عشق تو

حسین بازدید : 105 جمعه 02 خرداد 1399

اگه تو از پیشم بری سر به بیابون میذارم
هرچی گل شقایق رو خاک مجنون میذارم
اگه تو از تو پیشم بری من خودمو گم میکنم
یه عمر تو رو شرمنده حرفای مردم میکنم
اگه تو از پیشم بری شمعدونیا دق میکنن
شکایت عشق تو رو به مرغ عاشق می کنن
اگه تو از پیشم بری پنجرمون بسته میشه
یه دل با صدتا آرزو از زندگی خسته میشه
اگه بری همه میگن عشق من و تو هوسه
بیا بمون نشون بدیم که عشق ما مقدسه
اگه بری میگن دیدی این آخر و عاقبتش


حالا بیا درستش کن به کی بگیم صداقتش
اگه تو از پیشم بری شمعدونیا دق می کنن
شکایت عشق تو رو به مرغ عاشق میکنن
اگه تو از پیشم بری پنجرمون بسته می شه
یه دل با صدتا آرزو از زندگی خسته میشه

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو