loading...

ام پی تری فول

دیگه بین ما جدایی همه چیزو تمومش کرد رفتی و تنهام گذاشتی دل من به یاد تو هست مگه میشه یاد تو از این همه خاطره هامون بی دلیل گذاشتی رفتی آروم آروم از کنارم دارم عادت میکنم به این همه تنهایی ها چه

حسین بازدید : 112 دوشنبه 05 خرداد 1399

دیگه بین ما جدایی همه چیزو تمومش کرد

رفتی و تنهام گذاشتی دل من به یاد تو هست

مگه میشه یاد تو از این همه خاطره هامون

بی دلیل گذاشتی رفتی آروم آروم از کنارم

دارم عادت میکنم به این همه تنهایی ها

چه جوری یادم میری رفتی که جات تو دل ماس

کاش میشد یه روزی من بیام و با تو بمونم

دیگه از تو دور نشم بدون تو نمیتونم

دارم عادت میکنم به این همه تنهایی ها

چه جوری یادم میری رفتی که جات تو دل ماس

کاش میشد یه روزی من بیام و با تو بمونم

دیگه از تو دور نشم بدون تو نمیتونم


دیگه بین ما جدایی همه چیزو تمومش کرد

رفتی و تنهام گذاشتی دل من به یاد تو هست

مگه میشه یاد تو از این همه خاطره هامون

بی دلیل گذاشتی رفتی آروم آروم از کنارم

دارم عادت میکنم به این همه تنهایی ها

چه جوری یادم میری رفتی که جات تو دل ماس

کاش میشد یه روزی من بیام و با تو بمونم

دیگه از تو دور نشم بدون تو نمیتونم

دارم عادت میکنم به این همه تنهایی ها

چه جوری یادم میری رفتی که جات تو دل ماس

کاش میشد یه روزی من بیام و با تو بمونم

دیگه از تو دور نشم بدون تو نمیتونم

دانلود آهنگ با کیفیت 128


منبع ناکامان







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو