loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ احسان خواجه امیری با نام هراس   تو هنوز تو قلب منی من ازت رها نشدم مگه میشه که من یه نفس بگیرمت از وجود خودم مگه میشه به هم نرسیم من از این فکر خسته شدم مگه میش

حسین بازدید : 119 سه شنبه 06 خرداد 1399

متن آهنگ احسان خواجه امیری با نام هراس

 

تو هنوز تو قلب منی من ازت رها نشدم
مگه میشه که من یه نفس بگیرمت از وجود خودم
مگه میشه به هم نرسیم من از این فکر خسته شدم
مگه میشه نباشی و من ادامه ندم به عذاب خودم

تو همونی که نبودن با تو یک نفس توی هر لحظه هراس منه
سر عشق تو به مرگ خودم راضی شدم آخه این مردن رها شدنه


من از این دردی که قلبمو درمون میکنه من از این رویای با تو خوشم
سر عشقت راضیم همه دنیامو بدم توی قلبم حستو نکشم
تو همونی که نبودن با تو یک نفس توی هر لحظه هراس منه
سر عشق تو به مرگ خودم راضی شدم آخه این مردن رها شدنه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو