loading...

ام پی تری فول

دستمو بستی به خاطرت بریدم از همه نگو این کمه دیوونه چشات عشق این آدمه دیوونه حالا که رفتی نپرس چمه نبودت دردمه به فکرم نباشی این غم حقمه تاوان عشقمه بسمه دیگه هرچی کشیدم گریه کردم از دنیا بریدم

حسین بازدید : 77 سه شنبه 13 خرداد 1399

دستمو بستی به خاطرت بریدم از همه
نگو این کمه دیوونه چشات عشق این آدمه

دیوونه حالا که رفتی نپرس چمه نبودت دردمه
به فکرم نباشی این غم حقمه تاوان عشقمه

بسمه دیگه هرچی کشیدم
گریه کردم از دنیا بریدم

توی صورت تموم مردم
من فقط نگاه تو رو دیدم

بسمه شدم از همه جا طرد
جون هر کسی میشناسی برگرد

من تموممو واست گذاشتم
بسمه منو میکشه این درد


دیدی چی سرش اومده عاشق تو
چطور میتونی این همه بد شی یهو
واسه کی نگاهتو گرفتی ازم

یه خاطره شد همه اون چیزایی که واسم نفسه
جون من بگو شوخی بود دیگه بسه
چرا میخوای که ساکت شم از تو نگم

بسمه دیگه هرچی کشیدم
گریه کردم از دنیا بریدم

توی صورت تموم مردم
من فقط نگاه تو رو دیدم

بسمه شدم از همه جا طرد
جون هر کسی میشناسی برگرد

من تموممو واست گذاشتم
بسمه منو میکشه این درد

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو