loading...

ام پی تری فول

وجود زندگی من بودن تو بودن من یه انتظار کهنه بود با دست تو رسید به من وجود قلب من بمون تا زندگیم جون بگیره دستای پر احساس تو نذار کسی جز من بگیره نذار کسی جز من بگیره… فرشتی نجات من خوش اومدی به

حسین بازدید : 167 چهارشنبه 14 خرداد 1399

وجود زندگی من بودن تو بودن من

یه انتظار کهنه بود با دست تو رسید به من

وجود قلب من بمون تا زندگیم جون بگیره

دستای پر احساس تو نذار کسی جز من بگیره

نذار کسی جز من بگیره…

فرشتی نجات من خوش اومدی به زندگیم

پس تو کجا بودی که من راضی شدم به مردگیم

قدوم من فرشته ی پاک سرزمین قلبمه

بازم میگم همه بدونن دوست دارم یه عالمه

عاشقتم یه عالمه دستهای تو تو دستمه

کاش بدونی نبودت جونمو از سرم میگیره

زنده به گور میشم اگر کسی دستاتو بگیره

باور کردم عشقتو باورن تار شبو پس

تا زنده ام عاشقتم مال منی همینو بس

مال منی همینو بس…

فرشتی نجات من خوش اومدی به زندگیم

پس تو کجا بودی که من راضی شدم به مردگیم

قدوم من فرشته ی پاک سرزمین قلبمه

بازم میگم همه بدونن دوست دارم یه عالمه

فرشتی نجات من خوش اومدی به زندگیم

پس تو کجا بودی که من راضی شدم به مردگیم

قدوم من فرشته ی پاک سرزمین قلبمه

بازم میگم همه بدونن دوست دارم یه عالمه


دانلود آهنگ غمگین فرشتی نجات من خوش اومدی به زندگیم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو