loading...

ام پی تری فول

من دیگه تنها شدم توی دنیا برس به داد این دل پر از غمها سینه درد داره هنوز از غم دنیا من دیگه شدم تنها… دلم رو شکستی تو خیلی خیلی پستی تنهام بزار برو بخاطر غریبه من دیگه تنها شدم توی دنیا برس به

حسین بازدید : 89 شنبه 14 تیر 1399

من دیگه تنها شدم توی دنیا

برس به داد این دل پر از غمها

سینه درد داره هنوز از غم دنیا

من دیگه شدم تنها…

دلم رو شکستی تو خیلی خیلی پستی

تنهام بزار برو بخاطر غریبه

من دیگه تنها شدم توی دنیا

برس به داد این دل پر از غمها

سینه درد داره هنوز از غم دنیا

من دیگه شدم تنها…

خسته ام خسته تر از همیشه

آخه خدا باورم نمیشه اون رفته واسه همیشه

چرا باور کسی نمیشه او در دلم چه میشه

دانلود آهنگ من دیگه تنها شدم توی دنیا از محمد طاها مولایی

هیچکی حالیش نمیشه هیچکی حالیش نمیشه

دیگه تموم شد رفتی شدی جدا ازم

دیگه تنها شدم…

من دیگه تنها شدم توی دنیا

برس به داد این دل پر از غمها

سینه درد داره هنوز از غم دنیا

من دیگه شدم تنها…

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو