loading...

ام پی تری فول

بی وفایی کرده ایم ببین چه بی وفایی بی وفایی کرده ایم ببین چه بی وفایی خدایا عاشقی کردم نداره دل گناهی حال من موندمو این همه عکسای یادگاری بدون تو زندگی نداره هیچ صفایی آهای گل بی وفا منو تو کردی

حسین بازدید : 88 شنبه 21 تیر 1399

بی وفایی کرده ایم ببین چه بی وفایی

بی وفایی کرده ایم ببین چه بی وفایی

خدایا عاشقی کردم نداره دل گناهی

حال من موندمو این همه عکسای یادگاری

بدون تو زندگی نداره هیچ صفایی

آهای گل بی وفا منو تو کردی رها

به خاطر دو چشمات جوونیم شد تباه

به خاطر دو چشمات جوونیم شد تباه

آهای عشق قدیمی همبازی صمیمی

من که برات میمیرم عشقمو نمیبینی

من که برات میمیرم عشقمو نمیبینی

بی وفایی کرده ای ببین چه بی وفایی

دانلود آهنگ بی وفایی کرده ایم ببین چه بی وفایی از مرتضی جوان

بی وفایی کرده ای ببین چه بی وفایی

خدایا عاشقی کردم نداره دل گناهی

حال من موندمو این همه عکس یادگاری

بدون تو زندگی نداره هیچ صفایی

آهای گل بی وفا منو تو کردی رها

به خاطر دو چشمات جوونیم شد تباه

به خاطر دو چشمات جوونیم شد تباه

آهای عشق قدیمی همبازی صمیمی

من که برات میمیرم عشقمو نمیبینی

من که برات میمیرم عشقمو نمیبینی

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو