loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ من آدم رویای تو نیستم اشوان بهترین کیفیت mp3من آدم رویای تو نیستم من فکر و ذکرم پرت این سازهیکی مثل تو با چش رنگی با یه روانی که نمیسازهمن آدم رویای تو نیستم من با خودم درگیرم افسردممن زخم

حسین بازدید : 128 دوشنبه 23 تیر 1399

دانلود آهنگ من آدم رویای تو نیستم اشوان بهترین کیفیت mp3

من آدم رویای تو نیستم من فکر و ذکرم پرت این سازه

یکی مثل تو با چش رنگی با یه روانی که نمیسازه

من آدم رویای تو نیستم من با خودم درگیرم افسردم

من زخمی راه نمه پاهام از بس تو هر راهی زمین خوردم

کنار من لبه ی پرتگاهی که آخرم سقوط میکنی

دیوونه زل نزن توی چشام چرا هرچی میگم سکوت میکنی

آره تصمیمم اینه تنهایی آرومم اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم

اینجا ته خطه دستامو ول کن برو دیگه نم یخوام تو رو

DOWNLOAD







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو