loading...

ام پی تری فول

تنهایی دیوونم کرده منو دلتنگم چقدر گفتم نرو تو دنیا قد من هیشکی دوست داره تورو هنوز جاتو تو قلبم به هیچکسی ندادم نرسیدی یه بارم تو بی کسی به دادم چه روزایی رو بی تو دلم تنهایی سر کرد دارم میرم از

حسین بازدید : 73 شنبه 28 تیر 1399

تنهایی دیوونم کرده منو دلتنگم چقدر گفتم نرو

تو دنیا قد من هیشکی دوست داره تورو

هنوز جاتو تو قلبم به هیچکسی ندادم

نرسیدی یه بارم تو بی کسی به دادم

چه روزایی رو بی تو دلم تنهایی سر کرد

دارم میرم از اینجا اگه میتونی برگرد

تنهایی دیوونم کرده منو

دلتنگم چقدر گفتم نرو

تو دنیا قد من هیشکی دوست داره تورو

از هر کی بگیرم ازت نشونی این مردم میزنن زخم زبون

برگردو قدر این احساس پاکمو بدون

برگردو قدر این احساس پاکمو بدون

تنهایی دیوونم کرده منو

دلتنگم چقدر گفتم نرو

تو دنیا قد من هیشکی دوست داره تورو

مثل هر شب دیگه دلم کرده هواتو

یادم اومده بازم تموم خاطراتو

ببین تو کنج قلبم هنوز خالیه جاتو

چشم به راه میمونم واسه بودن با تو

تنهایی دیوونم کرده منو

دلتنگم چقدر گفتم نرو

تو دنیا قد من هیشکی دوست داره تو رو

از هر کی بگیرم ازت نشونی

دانلود آهنگ تنهایی دیوونم کرده منو از حسین عامری

این مردم میزنن زخم زبون

برگردو قدر این احساس پاکمو بدون

برگردو قدر این احساس پاکمو بدون

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو