loading...

ام پی تری فول

من خودم رو هم نمیشناسم وقتی پای تو وسط باشه گمون نمیکنم روزی یکی بیاد برام شبیه تو باشه من خودم رو هم نمیشناسم وقتی پای تو وسط باشه منو غرق نوازش کن میخوام آغوش گرمت مال من باشه انقدر خوبی که جاتو

حسین بازدید : 90 یکشنبه 29 تیر 1399

من خودم رو هم نمیشناسم وقتی پای تو وسط باشه
گمون نمیکنم روزی یکی بیاد برام شبیه تو باشه

من خودم رو هم نمیشناسم وقتی پای تو وسط باشه
منو غرق نوازش کن میخوام آغوش گرمت مال من باشه

انقدر خوبی که جاتو به کسی نمیدم عمرا
به دلت بد راه نده مال منی آروم جونم
مگه میشه بمونم بی تو یه روزی نمیتونم

انقدر خوبی که جاتو به کسی نمیدم عمرا
به دلت بد راه نده مال منی آروم جونم
مگه میشه بمونم بی تو یه روزی نمیتونم


مثل خوابه و رویا که دل به من بستی
اینکه عاشقت هستم اینکه عاشقم هستی
اینکه میدونم جز من در قلبتو رو به همه بستی

چی باعث شد که تو رو بیشتر از خودم دوست دارم
چه شبهایی که با خیالت بیدارم
چشات شده دوای قلب بیقرارم

حس چشماتو نه دریا داره نه شبیه آسمونه
کسی که دلبستی بهش با تو میمونه
یه خونه که تو باشی و من آرزومه

انقدر خوبی که جاتو به کسی نمیدم عمرا
به دلت بد راه نده مال منی آروم جونم
مگه میشه بمونم بی تو یه روزی نمیتونم

انقدر خوبی که جاتو به کسی نمیدم عمرا
به دلت بد راه نده مال منی آروم جونم
مگه میشه بمونم بی تو یه روزی نمیتونم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو