loading...

ام پی تری فول

ناکوکه احوال دلم ای آرزوی محال دلم حالم جهنم و تنم جهنم و دنیام جهنم است آینده مبهم و هر روز پر از غمو فردام جهنم است آه میکشم آه میکشم از خیالت هر شب با دوریت میسوزمو گر میگیرم از تب آه میکشم آه

حسین بازدید : 70 یکشنبه 29 تیر 1399

ناکوکه احوال دلم ای آرزوی محال دلم
حالم جهنم و تنم جهنم و دنیام جهنم است
آینده مبهم و هر روز پر از غمو فردام جهنم است

آه میکشم آه میکشم از خیالت هر شب
با دوریت میسوزمو گر میگیرم از تب

آه میکشم آه میکشم از خیالت هر شب
با دوریت میسوزمو گر میگیرم از تب


لیلا نبودی رفتی و مجنون عصرم کرده ای
بال و پرم بریدی و در خانه حصرم کرده ای

با بغض من هم گریه شد حال دلم هر که شنید
قصه ی تلخ عشق ما با دست تو به سر رسید

آه میکشم آه میکشم از خیالت هر شب
با دوریت میسوزمو گر میگیرم از تب

آه میکشم آه میکشم از خیالت هر شب
با دوریت میسوزمو گر میگیرم از تب

آه میکشم آه میکشم از خیالت هر شب آه
آه میکشم آه میکشم از خیالت هر شب
با دوریت میسوزمو گر میگیرم از تب

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو