loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ جدید پدر گنج نهان در زندگانی از قاسم قره قلی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : پدر گنج نهان در زندگانی پدر گنج نهان در زندگانی اگر داری چو ج

حسین بازدید : 258 شنبه 11 مرداد 1399
پایان تلخ فریاد مسافر-بگذر وقت جنگه رفتم-یاداو-کی میاد-بیاخونه-نو رسیده-کجا رفتی

دانلود آهنگ جدید پدر گنج نهان در زندگانی از قاسم قره قلی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

پدر گنج نهان در زندگانی

پدر گنج نهان در زندگانی

اگر داری چو جان قدرش بدانی

شود پیدا به دنیا هرچه خواهی

بجز بابا اگر قدرش ندانی

بمیرم من برایت من هستم خاک پایت

عزیزه دل پدر جان همه هستیم فدایت

بمیرم من برایت من هستم خاک پایت

عزیزه دل پدر جان همه هستیم فدایت

پدر چون مظهر عشق و صفایم

پدر چون مظهر عشق و صفایم

پدر چون گوهر مهر و وفایم

پدر چون تکیه گاه بر خستگی هام

پدر چون مستجاب هر دعایم

بمیرم من برایت من هستم خاک پایت

عزیزه دل پدر جان همه هستیم فدایت

بمیرم من برایت من هستم خاک پایت

عزیزه دل پدر جان همه هستیم فدایت

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو