loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ تو ماه مهتاب شبای تیره و تارم (شیرینم جان جان) از یحیی محمدی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ عاشقانه بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : تو ماه مهتاب شبای تیره و تارم تنها کسی که من بهش علاق

حسین بازدید : 79 شنبه 11 مرداد 1399

دانلود آهنگ تو ماه مهتاب شبای تیره و تارم (شیرینم جان جان) از یحیی محمدی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ عاشقانه بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

تو ماه مهتاب شبای تیره و تارم

تنها کسی که من بهش علاقه دارم

بخاطرت سر به بیابونم میزارم

یارمو دلدارمو دنیامو نگارم

فدای چشمون سیاه شیرینم جان جان

هرچی میپوسی بهت میاد شیرینم جان جان

دوست دارم خیلی زیاد شیرینم جان جان

هرچی میخوای سرم بیار شیرینم جان جان

تو ماه مهتاب شبای تیره و تارم

تنها کسی که من بهش علاقه دارم

بخاطرت سر به بیابونم میزارم

یارمو دلدارمو دنیامو نگارم

فدای چشمون سیاه شیرینم جان جان

هرچی میپوسی بهت میاد شیرینم جان جان

دوست دارم خیلی زیاد شیرینم جان جان

هرچی میخوای سرم بیار شیرینم جان جان

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو