loading...

ام پی تری فول

همراه با متن آهنگ : دلم چه تنگه هوای گریه داره دلم چه تنگه هوای گریه داره اشک توی چشمام غرورم نمیزاره رفتی و تنهام جدا کجای این شهر نیستی تو قلبم همه غمای این شهر میخوام بخونم بغضی توی گلومه ان

حسین بازدید : 99 شنبه 11 مرداد 1399

همراه با متن آهنگ :

دلم چه تنگه هوای گریه داره

دلم چه تنگه هوای گریه داره

اشک توی چشمام غرورم نمیزاره

رفتی و تنهام جدا کجای این شهر

نیستی تو قلبم همه غمای این شهر

میخوام بخونم بغضی توی گلومه

انگار خیالت دوباره روبرومه

نرو میمیرم جونم پای چشاته

درگیرتم من غرورم زیر پاته

جان درگیرتم من غرورم زیر پاته

گاهی میخوام

گاهی میخوام تو زندگیم نباشی نباشی

دلم میگه نه آخه تو خداشی خداشی

دلم میگه نه آخه تو خداشی خداشی

گاهی میخوام تو زندگیم نباشی نباشی

دلم میگه نه آخه تو خداشی خداشی

دلم میگه نه آخه تو خداشی خداشی

بین منو تو هنوز مونده چیزایی

نرو میمیرم عزیز من کجایی

چشمای خیسم اسیر شب تاره

میخام بخوابم خیالت نمیزاره

دنیای بی رحم بی تو خونه ی درده

رفتی سر من روی شونه درده

نرو پناهم همیشه شونه هاته

هوای خونه پر از نشونه هاته

هوای خونه پر از نشونه هاته

گاهی میخام تو زندگیم نباشی نباشی

دلم میگه نه آخه تو خداشی خداشی

دلم میگه نه آخه تو خداشی خداشی

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو