loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ ساقی برس به دادم امشبو خرابم از حسن شکیبا با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ لاتی عاشقانه بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : من یار ندارم دلدار ندارم من یار ندارم دلدار ندارم عاشقی کشیدم غمخو

حسین بازدید : 187 شنبه 11 مرداد 1399

دانلود آهنگ ساقی برس به دادم امشبو خرابم از حسن شکیبا با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ لاتی عاشقانه بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

من یار ندارم دلدار ندارم

من یار ندارم دلدار ندارم

عاشقی کشیدم غمخوار ندارم

عاشقی کشیدم غمخوار ندارم

من یار ندارم دلدار ندارم

من یار ندارم دلدار ندارم

عاشقی کشیدم غمخوار ندارم

عاشقی کشیدم غمخوار ندارم

ساقی برس به دادم امشبو خرابم

ساقی برس به دادم نبینم غم یارم

نبینم غم یارم…

دل رفت ز دستم من عاشق دلخستم

دل رفت ز دستم من عاشق دلخستم

به چشمون سیاهت عمری بت پرستم

به چشمون سیاهت عمری بت پرستم

ساقی برس به دادم امشبو خرابم

ساقی برس به دادم نبینم غم یارم

نبینم غم یارم…

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو