loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ این دل ببین پژمرده شد در انتظارت دلبر از سیتا قاسمی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ تاجیکی افغانی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : این دل ببین پژمرده شد در انتظارت دلبر دیگر ندارم طاقتی ت

حسین بازدید : 88 شنبه 11 مرداد 1399

دانلود آهنگ این دل ببین پژمرده شد در انتظارت دلبر از سیتا قاسمی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ تاجیکی افغانی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

این دل ببین پژمرده شد در انتظارت دلبر

دیگر ندارم طاقتی ته سر بیایه دلبر

زودتر بیا ای دلبرم دل بیقرار است

تا جان دارم بر بردن در انتظارم

دو چشم جادو داری رحمی بر من نداری

مردم در انتظاری دارم طلبی من مرو نازنین ناز داری

مردم در انتظاری دارم طلبی من مرو نازنین ناز داری

دارم طلبی من مرو نازنین ناز داری

ای بت من تو بی‌بها بودی کنون دانستم

عهد و وفا را از سر نبر دلم پیوستم

دل خسته و بی‌چاره شد در انتظارت

یارم مرو چشمان مست پر خمارت

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو