loading...

ام پی تری فول

آرام صدایم کردی بردی آیم کردی گفتی ادایم کردی باور نکردم با خنده های چشمانت آخ مبتلایم کردی گفتی منو هجرانت باور نکردم باور کنم دل بستی چون بر دلم بنشستی باور کنم دل بستی چون بر دلم بنشستی شاید

حسین بازدید : 113 شنبه 11 مرداد 1399

آرام صدایم کردی بردی آیم کردی

گفتی ادایم کردی باور نکردم

با خنده های چشمانت آخ مبتلایم کردی

گفتی منو هجرانت باور نکردم

باور کنم دل بستی چون بر دلم بنشستی

باور کنم دل بستی چون بر دلم بنشستی

شاید منم دلبستم با چشمایه تو مستم

با چند تو سرمستم

نا اشنایت بودم یک آشنایت بودم

نا اشنایت بودم یک آشنایت بودم

دانلود آهنگ محلی آرام صدایم کردی بردی آیم کردی

من بی خبر چه دان در قصه هایت بودم

من بی خبر چه دان در قصه هایت بودم

دلبستمت شده دم عشقت هوس نبوده

احساس بی قراری یک دو نفس نبوده

احساس بی قراری یک دو نفس نبوده

باور کنم دل بستی چون بر دلم بنشستی

باور کنم دل بستی چون بر دلم بنشستی

شاید منم دلبستم با یاد تو مستم

با یاد تو مستم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو