loading...

ام پی تری فول

تو دیگه خودت نبودی گفتی کارمون تمومه منو عاشق کردیو گفتی عشقمون جنونه تو گلوم یه بغز کهنه است که همیشه در سکوته چرا از عشقای دنیا سهم عشق ما سقوطه آهنگ جنون از محسن یاحقی بی تو غمگین دل دیوونه بی

حسین بازدید : 102 یکشنبه 12 مرداد 1399

تو دیگه خودت نبودی گفتی کارمون تمومه

منو عاشق کردیو گفتی عشقمون جنونه

تو گلوم یه بغز کهنه است که همیشه در سکوته

چرا از عشقای دنیا سهم عشق ما سقوطه

آهنگ جنون از محسن یاحقی

بی تو غمگین دل دیوونه بی صدا شدم تو این زمونه

از شلاق بی وفایی تو زخمیه تنم خدا میدونه

بی تو غمگین دل دیونه بی صداشدم تو این زمونه

از شلاق بی وفایی تو زخمیه تنم خدا میدونه

آهنگ جنون از محسن یاحقی

شاید اشتباه من بود شایدم سادگی کردم

شاید این تقصیر من بود اینجوری زندگی کردم

مثل جون برام عزیزی من به تو بدی نکردم

تو اگه بد کردی عشقم من شکایتی نکردم

آهنگ جنون از محسن یاحقی

از گلایه های دنیا سهم من فقط سکوت بود

من نفهمیدم از اول عشق ما رو به سقوط بود

حالا که غریب وتنهام بی تومحکوم به جنونم

ولی عاشقم هنوزم گوش بده برات میخونم

آهنگ جنون از محسن یاحقی

بی تو غمگین دل دیوونه بی صدا شدم تو این زمونه

از شلاق بی وفایی تو زخمیه تنم خدا میدونه

بی تو غمگین دل دیونه بی صداشدم تو این زمونه

از شلاق بی وفایی تو زخمیه تنم خدا میدونه

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو