loading...

ام پی تری فول

چرا باور نمیکردی من که عاشق تو بودم من که از خودم گذشتم نگو لایقت نبودم نمبینه دیگه چشات دارم از یاد میرم انگار توی این زمون نامرد تو نفهمیدی که تنهام دارم از دست میرم آسون به چشات نگیره بارو

حسین بازدید : 130 یکشنبه 12 مرداد 1399

چرا باور نمیکردی من که عاشق تو بودم

من که از خودم گذشتم نگو لایقت نبودم

نمبینه دیگه چشات دارم از یاد میرم انگار

توی این زمون نامرد تو نفهمیدی که تنهام

دارم از دست میرم آسون به چشات نگیره بارون

توی این جاده غریبم دارم میرم آروم آروم

روی سنگ قبر من کاش مینوشتن بی گناهه

اون که شد عاشق چشمات زیر خاک بی سرپناهه

 

زود رفتی زیر مشتی خاک ای تن پوسیده ی من

چشماتو باز کن و ببین فک کردی که تمومه درد

اون هنوز خیانتاش گور تو رو میلرزونه

عکس بعد مرگ من جشم تو رو میترسونه

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو