loading...

ام پی تری فول

بو دنیا در عاشق آدم گناه کار در پرو بالوم تکلیب در من ایرگم سنب در نامرد آدم خار اولایده که من یاردن ادب در او قم دن که یاره گرمم منم ایرگم قان اولب در او گینن که یاره گرمم منم ایرگم قان اولب در بو

حسین بازدید : 138 یکشنبه 12 مرداد 1399

بو دنیا در عاشق آدم گناه کار در

پرو بالوم تکلیب در من ایرگم سنب در نامرد آدم خار اولایده که من یاردن

ادب در او قم دن که یاره گرمم منم ایرگم قان اولب در او گینن که یاره گرمم منم ایرگم قان اولب در

بو دنیا دن دو دنیا دن عاشق آدم گناه کار در غصه بیمه عزیز یاروم بیز ایچنه خدا وار در

عزیز یارم دیدارین چه گجه گیندز بی قرارم منم حالم انتطارلگ نا خوش احوال و بیمارم

الرم من آی امان چکرم من وای امان امان قرار وای امان داد الینن داد الینن

الر من یار الینن چکرم من فریاد الینن امان قرار وای امان داد الینن داد الینن

بو دنیا دن دو دنیا دن عاشق آدم گناه کار در غصه بیمه عزیز یاروم بیز ایچنه خدا وار در

قسمت اولسه یار گرم او شیرین ناز دار گرم زندگیمو فدا ادم دارو نداروم ورم

اوگینن که یاروم گلسه تمام دنیا د شادم غم غصمه من گرمز بو دنیا د من ارادم

بو دنیا دن دو دنیا دن عاشق آدم گناه کار در غصه بیمه عزیز یاروم بیز ایچنه خدا وار در

عزیز یارم دیدارین چه گجه گیندز بی قرارم منم حالم انتطارلگ نا خوش احوال و بیمارم

الرم من آی امان چکرم من وای امان امان قرار وای امان داد الینن داد الینن

الر من یار الینن چکرم من فریاد الینن امان قرار وای امان داد الینن داد الینن

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو