loading...

ام پی تری فول

مثه من زیاده مثه تو دیگه نیست مثه تویی که تکی توو همه ی این دنیا مثه تو ندیدم مثه تو رو زمین مثه تو نبوده حتی کسی توو رویا فکرشم نکن یه روز نباشی یا یه روز برسه ازم جداشی سخته عشق من سخته واسه م

حسین بازدید : 72 سه شنبه 21 مرداد 1399

مثه من زیاده مثه تو دیگه نیست
مثه تویی که تکی توو همه ی این دنیا

مثه تو ندیدم مثه تو رو زمین
مثه تو نبوده حتی کسی توو رویا

فکرشم نکن یه روز نباشی
یا یه روز برسه ازم جداشی

سخته عشق من سخته واسه من
واسه دلی که تو تنها خداشی

اسمشو هر چی که دوست داری بذار عاشقم و حساس
از بین همه ی آدما شدی مال منه خوش شانس

میدونی چقده دوست دارم عاشقتم قلبن
چشای تو دنیای دلمه نگیریش از من

تکست آهنگ مثل تو دیگه نیست مصطفی حبیب نژاد

فکرشم نکن یه روز نباشی
یا یه روز برسه ازم جداشی

سخته عشق من سخته واسه من
واسه دلی که تو تنها خداشی

اسمشو هر چی که دوست داری بذار عاشقم و حساس
از بین همه ی آدما شدی مال منه خوش شانس

میدونی چقده دوست دارم عاشقتم قلبن
چشای تو دنیای دلمه نگیریش از من







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو