loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ وای بقربون دو چشمت ای وای بر من از داوود یونسی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ چهار بیتی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : الله جانم هی وای بقربون دو چشمت ای وای بر من دلبر زیارت میروی با

حسین بازدید : 66 سه شنبه 28 مرداد 1399

دانلود آهنگ وای بقربون دو چشمت ای وای بر من از داوود یونسی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ چهار بیتی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

الله جانم هی

وای بقربون دو چشمت ای وای بر من

دلبر زیارت میروی باشد دبونه

دلبر هی وا دل عالم وی زیارت میروی

ای وای زودی بیایی

وای زیارت میروی ای وای زودی بیایی

دلبر حلا تر میکنم بر تر موی

دلبر هی وا جگر سوز

وی الی دختر ای که چشمای زاغ داری

جانا سبد در دستا من بی باغ داری

دلبر هی هی وا دل عالم

وی سبد در دستم میلی ای وای

دلبر سرم بشکن ولی دردم دوا کن

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو