loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ دختر خاله گل ناز من (چارده نیم ساله گل ناز من) از علی رزاقی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ شاد بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : دختر خاله گل ناز من چارده نیم ساله گل ناز من های دختر خاله

حسین بازدید : 101 سه شنبه 28 مرداد 1399

دانلود آهنگ دختر خاله گل ناز من (چارده نیم ساله گل ناز من) از علی رزاقی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ شاد بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

دختر خاله گل ناز من چارده نیم ساله گل ناز من

های دختر خاله گل ناز من چارده نیم ساله گل ناز من

او شاخه زدو مار زدو سایه گرفت

دختر خاله گل ناز من چارده نیم ساله گل ناز من

قربون نگاه کردن چشمون تو شد

دختر خاله گل ناز من چارده نیم ساله گل ناز من

آخ اون لب خندون گجا مینگری

دختر خاله گل ناز من قربون تو شد گل ناز من

قربون تو شد گل ناز من

های دختر خاله گل ناز من چارده نیم ساله گل ناز من

قربون نگاه کردن چشمون تو شد

دختر خاله گل ناز من چارده نیم ساله گل ناز من

با اون لب خندون کجا مینگری

دختر خاله گل ناز من چارده نیم ساله گل ناز من

قربون نگاه کردن چشمون تو شد

دختر خاله گل ناز من چارده نیم ساله گل ناز من

قربون تو شوم دوباره قربون  تو شوم

دختر خاله گل ناز من چارده نیم ساله گل ناز من

قربون تو شوم دوباره قربون  تو شوم

دختر خاله گل ناز من چارده نیم ساله گل ناز من

با اون لب خندون کجا مینگری

دختر خاله گل ناز من چارده نیم ساله گل ناز من

با اون لب خندون کجا مینگری

دختر خاله گل ناز من چارده نیم ساله گل ناز من

او شاخه زدو باد زدو سایه گرفت

با اون لب خندون کجا مینگری

دختر خاله گل ناز من چارده نیم ساله گل ناز من

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو