loading...

ام پی تری فول

دانلود نوحه برق یه تیغ تو چشاته از جواد مقدم با لینک مستقیم و با کیفیت بالا – صوتی متن این مداحی سوزناک محرمی : برق یه تیغ تو چشاته چه غرشی تو صداته بزن به آب برادرم دست علی همراهته برو كه حق

حسین بازدید : 130 دوشنبه 03 شهریور 1399

دانلود نوحه برق یه تیغ تو چشاته از جواد مقدم با لینک مستقیم و با کیفیت بالا – صوتی

متن این مداحی سوزناک محرمی :

برق یه تیغ تو چشاته چه غرشی تو صداته
بزن به آب برادرم دست علی همراهته
برو كه حق پناهته رقیه چشم به راهته
برو به جنگ دشمنا عشق علی گناهته

وقتی كه در بسته میشه هیچ راهی پیدا نمیشه
مدد بگیر از مادرم بگو یا زهرا همیشه
تویی امیر با ادب شیر دلاور عرب
پرچم من رو دوشته عباس هاشمی نسب

دستای پهلوون تو ابرو های كمون تو
خدا نگیره از حسین نگاه مهربون تو
با اون قد بلند تو با موهای كمند تو
نیاد الهی نباشه یه لحظه اون لبخند تو

دلم به چشمات اسیره
مشك رقیه می گیره
میگه عمو آب نمی خوام
نزار كه اصغر بمیره
مسافرم آب نداریم
كه پشت پاهات بیاریم
برو سفر به جای آب
قطره اشك میاریم
اباالفضل عشقت من دیوونه كرد
پسر ابوترابم
مثل ماه دارم می تابم
اگه شمشیر نیاوردم
دنبال یه قطره آبم
من مسافر فراتم
من مجمع الصفاتم
علی اصغر تشنه مونده
مشك آب بده نجاتم
دل اسیر یك نگاهه

دانلود نوحه برق یه تیغ تو چشاته از جواد مقدم

یه خانوم كه چشم براهه
وقتی مشك خالی از آبه
دیگه برگشتن گناهه
دل به مشك خالی بستم
آبروم رفته ز دستم
یه نفر با گرز آهن
خنده می كرد بشكستم

دیگه از نفس فتادم
ای حسین برس به دادم
می میرم من از خجالت
به رقیه آب ندادم
ای حسین تموم دینم
چشم ندارم كه ببینم
پیش پات باید ادب كرد
دست ندارم كه بشینم

دل من به نام عباس بگرفته رنگ و رویی
ساقی علقمه عشق به دلم داده سبویی
خدا می دونه تو دنیا من ندارم آرزویی
به نوازد دل ما را به نگاهی گفتگویی

كاش بودم كنار علقم دهم ماه محرم
می زدم رو زخم دستات با اشك چشای مرحم
كاشكی اون عمود آهن می خورد تو فرق سر من
كاش به جای چشم عباس خون می ریخت ز پیكر من

كاش كنار نهر علقم دستای من جدا می شد
به جای آقام اباالفضل دل من شرمنده می شد
كاش كنار نهر علقم دستای من جدا می شد
كاش به جای سر عباس سرم از تن جدا می شد

دانلود نوحه برق یه تیغ تو چشاته از جواد مقدم

حیف چشمای اباالفضل هدف تیر بلاشه
اون بدن به اون رشیدی توی دشت غم رها شه
یه سوال دارم تو دنیا كی دیده یا كی شنیده
ساقی تشنه لبی رو روی نیزه ها كی دیده

همه آدما بدونن كربلا مثل بهشته
خدا با عشق اباالفضل گل ماها رو سرشته
تا ابد تا به قیامت تا ابد مدیون سقام
همه آدما بدونن به خدا مجنون سقام

تو با چشم ناز و مستت دل عالمو ربودی
دل بی قرار ما رو تو به عشوه ای ربودی
دلمو از روز اول زده ام به نام ساقی
تو حریم عشق سقا می مونم همیشه باقی

منبع ناکامان

دانلود مداحی با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو