loading...

ام پی تری فول

دانلود نوحه آواره توی کوچه هام از جواد مقدم متن این مداحی سوزناک محرمی : آواره توی کوچه هام کاش میرسید به تو صدام کوفه نیا غریب شدم غریب آقام کاش دستای من برات نمی نوشت نامه کاش میشد نیای تو

حسین بازدید : 987 دوشنبه 03 شهریور 1399

دانلود نوحه آواره توی کوچه هام از جواد مقدم

متن این مداحی سوزناک محرمی :

آواره توی کوچه هام کاش میرسید به تو صدام

کوفه نیا غریب شدم غریب آقام

کاش دستای من برات نمی نوشت نامه

کاش میشد نیای تو شهری که پر از دامه

کاش میشد نیای بری به جانب مدینه

یا که لااقل نیای با زینب و سکینه

ای شاه ذوالجلال

نداره کوفه چیزی به غیرِ ملال

ببین که شد تو این کوفه خونم حلال

حسین من حسین من حسین من

ای شاه عالمین

دانلود نوحه آواره توی کوچه هام از جواد مقدم

کسی شبیه مسلم نرفت زیر دِین

بنا نبود که اینطور بشه یا حسین

حسین من حسین من حسین من

آه و واویلتا غریب آقام غریب آقام غریب آقام

عشق تو مثل نافله

این دل کِی از تو غافله

شرمندم من از تو و یه قافله

شرمندم من از یه باغ گل که بی خاره

شرمندم من از رُباب و طفل شیرخواره

شرمندم من از مخدرات تو مولا

شرمندم من از علی اکبر لیلا

ایـن روضه مشکله

میخواد بگیره تو کربلا حرمله

برا سر علی اصغر تو صِلِه

حسین من حسین من حسین من

چشمام دریا میشه

میگن جوون تو اِرباً اِربا میشه

کنار علقمه قامتت تا میشه

حسین من حسین من حسین من

ضمنا برای دانلود گلچین 200 نوحه مخصوص ماه محرم کلیک کنید.

آه و واویلتا غریب آقام غریب آقام غریب آقام

بغضِ توی صدای من

بارونی چشای من

این کوفه کربلا شده برای من

من پَربسته و شبیه مرغ بی بالم

من لب تشنه و گریزِ داغ گودالم

دندونم شکست به یاد خِیزرون باشم

بی تابم میخوام دوباره روضه خون باشم

دل در تاب و تبه

ببین شهادتینم دیگه رو لبه

تموم غصه ی من برا زینبه

حسین من حسین من حسین من

غصه دارم زیاد

نمیره روضه ی خواهر تو زِ یاد

یه روز با دست بسته به کوفه میاد

حسین من حسین من حسین من

آه و واویلتا غریب آقام غریب آقام غریب آقام

منبع ناکامان

دانلود مداحی با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو