loading...

ام پی تری فول

دانلود مداحی سلام من به حسین و به کربلای حسین از محمود کریمی با لینک مستقیم و کیفیت بالا سبک موزیک : مداحی جدید محرم متن آهنگ : سلام من به حسین و به کربلای حسین تمام عالم امکان شود فدای حسین

حسین بازدید : 124 شنبه 08 شهریور 1399

دانلود مداحی سلام من به حسین و به کربلای حسین از محمود کریمی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

سبک موزیک : مداحی جدید محرم

متن آهنگ :

سلام من به حسین و به کربلای حسین تمام عالم امکان شود فدای حسین

حسین حسین حسین حسین حسین حسین حسین….

خدا به پنجه مشکل گشای اصغر داد تمام سلطنت خویش در ازای حسین

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیشود داغ تو دارد این دلم جای دگر نمیشود

خدا بلند نمود است آن لوایی که منقش است و به صاحب اللوای حسین

حسین پشت سر مادر است در محشر به هر که اهل بهشت است در قفای حسین

متن مداحی سلام من به حسین و به کربلای حسین

سلام من به حسین و به کربلای حسین تمام عالم امکان شود فدای حسین

مگر به کربلا کفن به غیر بوریا نبود مگر حسین تشنه لب عزیر مصطفی نبود

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیشود داغ تو دارد این دلم جای دگر نمیشود

به رغم سکه اصحاب کهف معتبر است هنوز در همه جا سکه بلای حسین

سلام من به حسین و به کربلای حسین تمام عالم امکان شود فدای حسین

مگر کسی که کشته شد تنش برهنه میکنند مگر که کهنه پیرهن به پیکرش روا نبود

منبع ناکامان

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو