loading...

ام پی تری فول

دانلود مداحی تو این هوای شرجی از آب از محمود کریمی با لینک مستقیم و کیفیت 320 سبک موزیک : مداحی محرم متن آهنگ : تو این هوای شرجی از آب تو این هوای ابری از غم دوای دردم اشکه انگار دارم

حسین بازدید : 69 شنبه 08 شهریور 1399

دانلود مداحی تو این هوای شرجی از آب از محمود کریمی با لینک مستقیم و کیفیت 320

سبک موزیک : مداحی محرم

متن آهنگ :

تو این هوای شرجی از آب

تو این هوای ابری از غم

دوای دردم اشکه انگار

دارم دوباره زنده میشم

عشق حسینی شدنه

گریه مناجات منه

سینه زنی پر زدنه کربلا کربلا کربلا کربلا

برای درد اگه دوا نیست

دردا اگه یکی دو تا نیست

دلم خوشه به خونه ی تو

هیچ جا شبیه کربلا نیس

من هوا خواه تو ام

مبهوت درگاه تو ام

مسافر راه تو ام

کربلا کربلا کربلا کربلا

با روسیاهیمان خریدی

دلمو بس که مهربونی

تا حالاشو خودت آوردی

بقیشم خودت میدونی

من طرفدار تو ام غلام دربار تو ام

مال علمدار تو ام

یا حسین یا حسین

هرجا به هر هدف برم من

تو دنیا هر طرف برم من

آروم نمیگیرم تا اینکه

یک کربلا نجف برم من

شیعه ی حیدری ام

عاشق این بر تری ام

هلاک این نوکری ام

یا علی یا علی

منبع ناکامان

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو